Acest magazin foloseste cockies si alte tehnologii pentru a putea imbunatatii experienta ta.

close

De ce sa ma inregistrez?

Calitatea de abonat iti permite accesul la o gama completa de informatii si servicii cu ajutorul carora:

·   poti comanda orice produs doar printr-un singur click, fara a mai fi necesar sa completezi mereu toate datele tale personale;

·   poti urmari starea comenzii tale, fara a mai fi nevoit sa suni la Departamentul de Relatii cu Clientii din cadrul firmei noastre, economisind astfel timp si bani;

·   esti invitat la evenimentele off-line organizate de magazinul nostru.

Cum ma inregistrez?

In bara de meniu din partea de sus a site-ului nostru pe butonul „Creaza cont” si completezi campurile cu numele, prenumele, adresa ta de e-mail si alege-ti o parola pentru noul cont. Apoi apesi butonul „Inregistrare” si in scurt timp vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la inregistrare. 

Ce se intampla cu datele mele personale?

Conform politicii de protejare a informatiilor, putem oferi tertilor anumite date generice continute in formularul de inregistrare, dar nu informatiile personale de identificare, cu exceptia cazurilor cand acest lucru este acceptat explicit de tine sau in cazul in care acest lucru este necesar pentru a respecta legea si procedurile judiciare.

Cum comand?

Prin intermediul magazinului poti comanda online, cu plata ramburs , produsele pe care le doresti, fara a te mai deplasa. Astfel economisesti timp si bani. Fiecare produs pe care doresti sa-l cumperi trebuie sa fie adaugat in cosul tau de cumparaturi. In dreptul fiecarui produs exista un buton „Adauga in cos” care iti va adauga produsul selectat direct in cosul tau de cumparaturi.

Cosul tau de cumparaturi actualizat permanent va aparea mereu in bara de meniu. Acolo poti:

·   modifica cantitatea fiecarui produs comandat;

·   vizualiza costul produselor alese;

·   scoate un produs din cos (apasand pe butonul rosu „sterge”).

In clipa in care doresti sa finalizezi comanda, apasa butonul „Vezi cos”. Acest pas te va duce intr-o fereastra in care vei completa datele personale, adresa de livrare, vei alege modalitatea de plata si de expediere a produselor. Dupa completarea tuturor acestor informatii, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii. Odata completate, aceste date vor ramane inregistrate in contul tau si nu va mai fi necesar sa le introduci din nou in cazul unei noi comenzi, decat daca doresti sa le schimbi (exemplu: o alta adresa de livrare).

Pot comanda si prin telefon?

Da, se poate. Numarul de telefon la care ne poti contacta este 0722249669 de luni pana vineri, intre 09-16 .

Cum se procedeaza cu comenzile?

Comenzile sunt preluate si procesate in cel mai scurt timp posibil,maxim 3 zile lucratoare. Acestea sunt onorate in limita stocului disponibil. Desi disponibilitatea fiecarui produs este verificata si actualizata zilnic, exista totusi posibilitatea comandarii unui produs care nu se mai afla in stoc. In acest caz, in momentul preluarii comenzii, vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a confirma anularea sau livrarea partiala a comenzii. In situatii speciale (perioade de varf, vacante etc.) pot aparea intarzieri in operatiunile de prelucrare si livrare a comenzilor. Comenzile nu sunt procesate in weekenduri si in perioada sarbatorilor legale.

Care este valoarea minima pentru care pot comanda?

Nu exista o valoare minima a comenzii, in schimb magazinul nostru isi rezerva dreptul de a refuza comenzile ale caror informatii sunt incomplete.

Cum aflu marimea corecta pe care trebuie sa mi-o comand atunci cand imi cumpar articole de fashion?

Pe pagina de produs, vei gasi un tabel de marimi pentru a-ti usura selectarea articolului dorit. Pentru orice alta informatie, asteptam email-ul tau la adresa posetecaza@gmail.com.

Cum platesc si cum se face livrarea?

Pentru produsele achizitionate pe www.caza.ro ai la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:

· Numerar/ramburs, la livrarea/ridicarea coletului, daca alegi livrarea prin curier rapid sau ridicarea personala de la unul din punctele de ridicare disponibile in pagina de finalizare a comenzii

- Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

Daca ati ales metoda de plata " Online prin card bancar " este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati. 

Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. 

"3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului  sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

Inainte de expedierea comenzii, cosul de cumparaturi va calcula si va afisa exact valoarea cheltuielilor de transport;

Metode de livrare 

Livrarea prin curierat rapid, Fan Courier

Coletul va merge la adresa mentionata in comanda si va fi inmanat personal destinatarului de catre curier.

Pe colet vor fi trecute datele tale de contact, necesare in cazul in care curierul nu poate ajunge usor la destinatia mentionata. Este asadar important sa ne comunici, in formularul de comanda, un numar de telefon la care curierul sa te poata contacta in caz de necesitate.